BLACK&SILVER




Spoglądając za okno aż trudno uwierzyć, że jeszcze całkiem niedawno cieszyliśmy się piękną, prawie letnią pogodą. Nie wiem jak Wy, ale ja powoli zabieram się za kompletowanie jesienno-zimowej garderoby. Póki co szukam idealnego płaszcza i botków, rozglądam się także za ciekawymi bluzami i ciepłymi swetrami. W szafie zrobiłam już małe porządki, letnie bluzki i szorty ułożyłam na najwyższej półce w szafie. W sezonie jesienno-zimowym stawiam raczej na sprawdzone kolory. Czerń i szarość to moi sprzymierzeńcy, w tych kolorach czuję się najlepiej.
 Dzisiejsza stylizacja jest monochromatyczna i, jej głównym elementem jest oczywiście czerń. Stawiając na minimalizm, aby uniknąć nudy postawiłam na zabawę fakturami. Czarne spodnie z ekoskóry połączyłam z bomber jacket wykonaną z siatki kaletniczej. Elementem ożywiającym stylizację jest koszulka z dużą prostokątną kieszenią ze srebrnej ekoskóry. Aby zachować prosty charakter stylizacji postawiłam na czarno-srebrną plecioną biżuterię i gładko zaczesane włosy. 


Podoba Wam się takie połączenie?
M. 




jacket- Mikołaj Sikorski
t-shirt- Mikołaj Sikorski
pants- Mango
shoes- Vagabond
jewellery- Martyna Pietrzak 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz