SPORTY&ELEGANT

W dzisiejszym poście mam dla Was stylizację w stylu sportowej elegancji. Jakiś czas temu nie mogłam przekonać się do połączenia eleganckich ubrań ze sportowymi butami czy dodatkami. Teraz to moje ulubione połączenie, uwielbiam je! To wygoda i kobiecość w jednym! Wyprzedaże w pełni, dlatego większość rzeczy z dzisiejszej stylizacji pochodzi z promocji. Głównym eleganckim elementem mojej stylizacji jest biały sweterek z prześwitującą górą, który upolowałam na wyprzedaży w Zarze. Połączyłam go z lekko rozkloszowaną spódniczką, dodałam czapkę z daszkiem(zawsze wydawało mi się, że to nakrycie głowy jest zdecydowanie nie dla mnie, a tu takie zaskoczenie!), eleganckie kolczyki, zegarek i turkusową kopertówkę. Zastanawiałam się jakie buty dobrać do stylizacji, uznałam, że buty sportowe byłyby zbyt banalne, dlatego zdecydowałam się na odkryte botki z klamrami, które w ciepłe dni sprawdzają się idealnie! Jak Wam się podoba takie połączenie? Lubicie sportową elegancję?
M.










sweater- Zara
skirt- Bershka
cap- House
shoes- River Island
purse- Zara
earings- H&M
watch- Lorus

4 komentarze:

  1. Super stylizacja i świetne zdjęcia :)
    Bardzo dobrze Ci w tej czapie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia i ciuszki ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://violettdesigns.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń