CHECKERED SHIRT

Podczas ostatnich porządków w szafie znalazłam mnóstwo zwykłych kraciastych koszul. Wszystkie praktycznie takie same, różniące się jedynie kolorem kratki. Trochę się zmartwiłam, bo koszul już prawie nie noszę,  część oddałam więc  młodszej siostrze, kilka ulubionych zostawiłam. Tę z dzisiejszej stylizacji lubię szczególnie za kolor i materiał. Pierwotnie miała długi rękaw, jednak uznałam, że mam zbyt wiele podobnych prostych koszul i zdecydowałam się na obcięcie rękawów. Oczywiście, miałam wątpliwości, czy będzie to dobrze wyglądało, ale finalnie jestem bardzo zadowolona z efektu!
Zwykła koszula dostała drugie życie, teraz  ma duże wycięcia i lekko postrzępione rękawy, nabrała bardziej rockowego charakteru. Delikatnie odsłania kawałek ciała, jest idealna na upalne dni! W dzisiejszej stylizacji połączyłam ją z szarą rozkloszowaną spódniczką i złotymi dodatkami. Chcąc nadać stylizacji nieco rockowego charakteru dodałam ciężkie botki z klamrami i torbę z ćwiekami. Włosy upięłam wysoko  i splotłam w warkocz, postawiłam na delikatny makijaż, aby nadać stylizacji odrobinę lekkości. Jak Wam się podoba takie połączenie?

M.
















shirt- New Yorker
skirt- H&M
shoes- River Island
bag- C&A
bracelets and necklace- Parfois

2 komentarze:

  1. ciekawy pomysł:) spódniczka jest ekstra:) ps.jeśli znajdziesz chwilkę będzie mi miło jeśli również mnie odwiedzisz:)

    OdpowiedzUsuń