STRIPPED CROP TOP


Tego lata zakochałam się w crop topach. Długo opierałam się ich urokowi, trochę się wstydziłam pokazywać brzuch, uważałam, że są nie dla mnie. Pewnego dnia stwierdziłam, że może warto spróbować i... im uległam. Wierzcie mi, teraz mogłabym w nich chodzić non stop!
 W dzisiejszym zestawie kolejny raz postawiłam na crop top. Już kilka razy pokazywałam Wam na blogu posty z krótką koszulką, jednak za każdym razem był to raczej sportowy, luźny zestaw. Dziś zdecydowałam się na coś bardziej eleganckiego. Chcąc choć na chwilę poczuć się jak paryżanka zdecydowałam się na look w stylu "paryskiego szyku". Dlaczego? Ponieważ topy w paski niezmiernie kojarzą mi się z eleganckimi mieszkankami Paryża. Postawiłam na prostotę i klasykę. Połączyłam go z  czarnymi, wąskimi spodniami i płaskimi, lakierowanymi butami. Jedynym ekstrawaganckim elementem stylizacji jest srebrna, metaliczna kopertówka, którą uwielbiam! Włosy zaczesałam w gładki kok, a usta pomalowałam czerwoną szminką. I voilà! Look rodem z francuskiej stolicy gotowy! A Wy wolicie crop topy w luźnej czy bardziej eleganckiej wersji? :)
M.



PS. Pewnie zauważyliście, że zdjęcia z dzisiejszego posta wykonane zostały w tej samej lokalizacji co te dodane ostatnio. Robiliśmy dwie sesje jednego dnia, żar lał się z nieba, byliśmy zmęczeni, nie mieliśmy pomysłu na inne miejsce, stąd nasza decyzja. Mam nadzieję, że wybaczycie nam ten drobny grzeszek. Obiecujemy poprawę. Kolejne posty będą lepsze! :)









H&M TOTAL LOOK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz