BLACK&WHITE PANTS


Po krótkiej przerwie powracam z nową stylizacją! :) Długo zastanawiałam się, co tym razem mogłabym Wam pokazać. Podczas buszowania w szafie natknęłam się na czarno-białe spodnie, które kupiłam 2 lata temu, uznałam więc, że czas zrobić z nich pożytek! Długo czekały na swoje pięć minut! Postanowiłam stworzyć wariację na temat połączenia czerni i bieli, które swoją drogą należy do moich ulubionych.  Jest niezawodne, klasyczne, ponadczasowe. Niektórym wydaje się nudne, kojarzy się jedynie ze strojem galowym: biała góra, czarny dół. Postanowiłam trochę zaszaleć z tymi dwoma kolorami, aby udowodnić, że połączenie tych dwóch neutralnych kolorów może być ciekawe i oryginalne. Główną rolę w stylizacji odgrywają spodnie rurki w graficzny wzór. Połączyłam je z crop topem na cienkich ramiączkach (który w upalnie dni sprawdza się idealnie, można sobie nawet ładnie opalić brzuch ;p), na wierzch narzuciłam krótką pikowaną bluzę. Minimalistyczne, białe dodatki w ciekawie uzupełniają stylizację i  sprawiają, że całość nie jest „przeładowana”. Białe buty nadają stylizacji lekki klimat lat 80.  Jedynym kolorystycznym akcentem w zestawie są różowe okulary. Wierzcie mi, świat przez nie wygląda zdecydowanie lepiej! Chyba ich już nie zdejmę. :)














pants-H&M
crop top-H&M
sweatshirt-Reserved
shoes-TK Maxx
purse-Cubus
glasses-H&M
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz