FLOWER BLOUSE


Wakacje już lada chwila! Wy też już czujecie letni klimat i luz? Ja tak! Zaopatrzyłam się w masę lekkich letnich, kolorowych ubrań i butów. Już nie mogę się doczekać aż pokażę je Wam na blogu!
Dzisiejsza stylizacja- stworzona w letnim klimacie jest kolorowa i delikatna. Zdecydowałam się na ciekawą bluzę w czerwone , niebieskie i pomarańczowe kwiaty z wszytymi fragmentami czarnej siateczki, która delikatnie eksponuje brzuch. Dodałam moją ulubioną  spódniczkę (którą oglądacie na blogu już trzeci raz ;p).  Aby zestaw nie był zbyt nudny dodałam białe sandały na czarnej  podeszwie.  Lato należy do białych, masywnych sandałów! Białe buty to zdecydowanie letni must have!  Ja już mam trzy pary! (i na pewno na nich się nie skończy ;p) Aby przełamać luźny charakter stylizacji dodałam klasyczną kopertówkę i duże okulary. Usta pomalowałam na czerwono- nawiązując do kwiatowych elementów na bluzie. 

M.











blouse- Reserved
skirt- Staff By Maff
shoes- TK Maxx
glasses- Aldo
purse- H&M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz