DOUBLE



W dzisiejszym poście mam dla Was dwie stylizacje. Dlaczego? W blogowaniu chciałabym postawić raczej na jakość, a nie na ilość. Nie lubię robić czegoś „na pół gwizdka” dlatego (wraz z moim chłopakiem, który robi mi zdjęcia) stwierdziłam, że nie będę Was raczyć porcją zdjęć średniej jakości z których nie jestem do końca zadowolona. Z sesji dwóch różnych stylizacji wybrałam cztery zdjęcia, które moim zdaniem- są w miarę zadowalające ;) Przejdźmy do stylizacji! W pierwszym zestawie zdecydowałam się na połączenie dwóch kontrastujących się elementów- spokojnej błękitnej  tweedowej kurtki bomber i neonowo różowych szpilek. Wierzcie mi- buty są piękne, ale piekielnie nie wygodne! Otarcia i pęcherze na stopach leczyłam cały tydzień,  stwierdziłam też, że więcej ich nie włożę. Ale teraz… spoglądam na nie łaskawszym okiem. Może po prostu musiały się rozchodzić? :p Kolejnym neonowym elementem stylizacji jest naszyjnik. Wygląda trochę jak zabawkowy, przypomina mi te, które nosi moja siostra (która ma sześć lat ;p), ale jest uroczy!  Pod kurtkę zamiast zwykłego białego  t-shirtu włożyłam bluzkę w paski, która ciekawie komponuje się z fakturą kurtki. Jak widzicie, stylizacja dowodzi stwierdzeniu, że „diabeł tkwi w szczegółach”. Zestaw pozbawiony dodatków byłby nudny i trochę nijaki. A neonowe szpilki  w połączeniu z kolorowym naszyjnikiem rzucają się w oczy i  wierzcie mi, nie da się przejść obok nich obojętnie!
Druga stylizacja, to połączenie prostych elementów w moich ulubionych kolorach. Biała bluza z nadrukiem, czarne klasyczne rurki  i szara torebka. Chcąc uniknąć nudy, zamiast butów w neutralnym kolorze zdecydowałam się na soczyście czerwone sneakersy, które uwielbiam.  Nie dziwie się, że sportowe obuwie święci triumfy na światowych wybiegach! Nie dość, że piękne i kolorowe (ożywią każdą stylizację!), to także wygodne! Miód na obolałe kobiece  stopy! Takie, wierzcie mi, idealnie sprawdziły się po bolesnych przeżyciach z różowymi szpilkami!
Która stylizacja bardziej Wam się podoba? :)
M.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz