ALUMINIUM JACKET

Moda na metaliczne tkaniny święci triumfy. Od dawna marzyłam o metalicznej bomber jacket, którą nosiłabym absolutnie do wszystkiego. Jak to zazwyczaj bywa, w żadnej sieciówce nie mogłam znaleźć obiektu moich westchnień. Niespodziewanie moje marzenie spełniło się kilka tygodni temu! Idealną kurtkę znalazłam w osiedlowym lumpeksie za jedyne 4 złote! Jest przepiękna, świetnie leży i  wygląda jakby była wykonana z folii aluminiowej! Uwielbiam takie oryginalne,nietuzinkowe,  unikatowe rzeczy, bo wyróżniają się w tłumie i wiem, że nie spotkam na ulicy kogoś ubranego podobnie. Uwielbiam je łączyć ze zwykłymi "sieciówkowymi" rzeczami, nadają charakteru każdej , nawet najzwyklejszej stylizacji! :)


Nad dzisiejszym zestawem nie zastanawiałam się zbyt długo. Zdecydowałam się na futurystyczny i nowoczesny look. Najważniejszym elementem stylizacji jest oczywiście kurtka, połączyłam ją z czarnymi szortami i białym crop topem. Dodałam tenisówki slip-on na grubej podeszwie (oszalałam na punkcie białych butów!), masywny kolorowy naszyjnik, duże okulary. I gotowe! Look rodem z kosmicznej odyseji bardzo przypadł mi do gustu! Czułam się w nim świetnie, a chodząc po mieście zwracałam uwagę przechodniów. Zapewniam Was, że aluminiowa kurtka jeszcze na pewno pojawi się na blogu, stała się jednym z moich ulubionych elementów garderoby!

Jak już wspominałam w poprzednim poście chcielibyśmy (mój chłopak, który wykonuje zdjęcia i ja) wprowadzić na bloga nową jakość- czyli prezentować Wam lepsze zdjęcia i stylizacje. Mamy nadzieję, że dzisiejsze zdjęcia przypadną Wam do gustu! Przyjemnego oglądania! :)
M.



















silver jacket- SH
shorts- Bershka
crop top- H&M
slip on- H&M
necklace- Stradivarius
backpack- River Island

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz