SOFT SWEATER & SILVER BLOUSE



Pogoda szaleje! Raz upalnie, później zimno i deszczowo. Dzisiejsze zdjęcia, wprawdzie  zrobione jakiś czas temu idealnie wpasowały się w dzisiejszą aurę! :) Dwa główne elementy stylizacji pochodzą z zimowej wyprzedaży. Takiej srebrzystej bluzki szukałam bardzo długo, w końcu znalazłam ją w H&M za jedyne 20 złotych. Sweter znalazłam przypadkiem, ale od razu podbił moje serce. Uwielbiam takie futrzaki! Stylizacja, na pozór wydaje się prosta. Postawiłam na klasyczne kolory, ale żeby nie było zbyt nudno postanowiłam zabawić się fakturą. Lekką, delikatną, srebrzystą bluzkę połączyłam z grubym, miękkim, puchatym swetrem. Aby dodać całemu zestawowi trochę elegancji, włożyłam trójkątne kolczyki, a usta pomalowałam czerwoną szminką. Jak Wam się podoba takie połączenie? :)







sweater- H&M TREND
blouse- H&M
pants- Zara
shoes- Vagabond
earrings- H&M


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz