METALLIC PANTS


Po krótkiej przerwie wracam z nową stylizacją! Znalezienie idealnego płaszcza na zimę było nie lada wyzwaniem, jednak się udało. Zdecydowałam się na krótki, czarny rockowy płaszczyk z ciepłym futerkiem w środku. Testowałam go w czwartek, kiedy było okropnie zimno i wiał silny wiatr- świetnie zdał egzamin! :) Spodnie, które są głównym punktem stylizacji kupiłam na wyprzedaży w H&M . Gdy tylko zobaczyłam je na wieszaku, wiedziałam, że muszą być moje! Świetnie wpisują się w metallic trend, są oryginalne i naprawdę dobrze się w nich czuję. Do spodni dodałam prostą, męską bluzę, jasnoszary szalik, czapkę beanie i moje ukochane botki (uwielbiam je!). Prosty i ciepły zestaw na zimowe dni. 

PS. Święta, święta, święta. Uwielbiam tę magię! :)
M.















 pics Mikołaj Sikorski


pants- H&M
coat- Stradivarious
blouse- H&M
shoes- Vagabond
scraf- H&M
cap- H&M
bag- Mango

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz