SIEMENS FRESHLOOK



Kilka tygodni temu wzięłam udział w IV edycji konkursu Siemens Freshlook. Tematem edycji był styl grunge. Dłuuugo czekałam na wyniki…i doczekałam się! Wczoraj ukazał się Magazyn Siemens Freshlook, a w nim moja stylizacja i krótki wywiad ze mną! To dla mnie ogromne wyróżnienie, że jurorzy spośród prawie 300 stylizacji zwrócili uwagę na moją. To pierwszy sukces. Niezmiernie się cieszę, że zostałam zauważona, że komuś spodobało się to, co robię. Publikacja dała mi kopa pozytywnej energii. Poczułam, że to czym się zajmuję ma sens. I mimo tego, że czasami jest ciężko, nie poddam się. :) Siemens Freshlook dziękuję! 
Zapraszam do lektury! :)
M.

PS. Konkurs wygrała Magdalena Majewska, która w pełni na to zasłużyła i której serdecznie gratuluję!:)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz