BURGUND TOTAL LOOK



Czerń to zdecydowanie mój ulubiony kolor. Mogłabym go nosić ciągle, niezależnie od pory roku. Ostatnio jednak postanowiłam poeksperymentować. Czarny total look zamieniłam na total look w kolorze burgundu (jednego z moich ulubionych kolorów na jesień :)). Postawiłam na wygodę, a że jest już listopad, zdecydowałam się na stylizację "na cebulkę". Wąskie spodnie w delikatny wzór połączyłam z grubym, plecionym swetrem. Strój rozjaśniłam białą, klasyczną koszulą. Chcąc dodać stylizacji trochę luzu i nonszalancji dodałam wełniany, oversize'owy płaszcz i botki z klamrami. Lubię prostotę, dlatego postawiłam na minimalistyczne dodatki- tylko prosta torebka i niewielki zegarek.
M.






















 pics Mikołaj Sikorski


pants- H&M
sweater- H&M
white shirt- Bershka
coat- Mango
shoes- River Island
bag- Mango
watch- Parfois 

2 komentarze:

  1. Piękna kreacja :) Najbardziej podobają mi się spodnie i to że nie przesadziłaś z dodatkami. Zwykle brakuje mi inspiracji na jesień... mogę liczyć że zrobisz również coś ze spódniczką? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baardzo dziękuję za komentarz! :) Coś ze spódniczką na pewno się pojawi!
      Zapraszam do zaglądania na bloga! :)
      Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń