BLUE SWEATER


Mamy już prawdziwą jesień. Jest zimno, ciągle wieje albo pada. Trzeba ubierać się coraz cieplej (wiem co mówię,  tydzień temu stwierdziłam, że jest super  ciepło, przez kilka dni chodziłam w cieniutkiej kurteczce i przypłaciłam to tygodniową anginą ;p). Pogoda zmusza mnie do kompletowania (póki co powolnego)  zimowej garderoby. Ciągle szukam idealnego płaszcza , poluje na ciekawe swetry, które zimową porą są dla mnie czymś nieodłącznym. Ostatnio, będąc na zakupach natknęłam się na naprawdę fajny model w przyjemnej cenie ;)  Jego atutem jest kolor i krój. Uwielbiam długie, jakby lekko rozciągnięte swetry. Można go nosić zarówno do rajstop i legginsów jak i do czarnych rurek, czy dżinsów. Dziś zdecydowałam się na połączenie go z grubymi, kryjącymi rajstopami. Postawiłam na minimalizm. Dodałam prosty naszyjnik. Dość elegancką całość przełamałam masywnymi botkami ze złotymi klamrami. Stylizację dopełnia mocny makijaż oczu i prosty koczek na głowie. 
M.
                                                                                                              

     















 fot.Mikołaj Sikorski


sweater- TK Maxx
necklace- H&M 
shoes- River Island
bag- Parfois

4 komentarze:

  1. Blog ciekawy, chociaż blogów z tą tematyką i niemalże w tym samym samym stylu jest naprawdę wiele. "fot.Mikołaj Sikorski" to chłopak? Przyjaciel? Jak jest fotografem, a sądząc po skrócie fot. za takiego się uważa to powinien widzieć co się dzieje po drugiej stronie szkła. Domniemam, że jest to lustrzanka. Kolego, powinieneś ustawiać swoją modelkę tak, by zdjęcia wyglądały wyjątkowo. Przykładowo: zdjęcie nr 4 -osoba w ruchu, lecz o postawie zgarbionej, kroki za długie. Koleżanka też powinna się lepiej przygotować do sesji. Zdjęcie nr 7 -wiem, że jest zimno teraz, ale powinnaś ukryć to, że masz skarpetki pod rajstopami. Albo zdjęcie powinno być uchwycone z innej perspektywy. Zdjęcia na takim blogu powinny być naprawdę bardzo dobre. Zdjęcie ostatnie jak dla mnie jest najlepszym w tym zestawieniu. Idealnie rozproszone tło, skupienie na modelce, modelka bardzo kobieca. Życzę Wam powodzenia, KBfashign

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz i za wyrażenie swojego zdania. Dopiero zaczynam, uczę się i wiem, że nie jest idealnie. Dziękuję za Twoje wskazówki, na pewno wezmę je sobie do serca! :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Od Mikołaj Sikorski: swoją przygodę z aparatem zacząłem niedawno. Wszystkie rady i sugestie biorę sobie do serca i zachęcam do odwiedzania bloga w przyszłości, bo na pewno zdjęcia będą coraz lepsze. :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń