MILITARY SIMPLE



Styl militarny to zdecydowanie mój ulubiony trend na nadchodzący sezon. Idealny na co dzień, wygodny, doskonale pasujący do pory roku i co najważniejsze-bardzo w moim stylu. Uwielbiam koszule o surowym, męskim fasonie, oversize’owe koszulki, parki, masywne botki i wielkie torebki. Postanowiłam więc stworzyć outfit, który doskonale odzwierciedla mój stosunek do tego trendu.  Wybrałam luźną koszulkę w kolorze spranej czerni i koszulę w odcieniu ciemnej zieleni. Rzeczy w stylu militarnym połączyłam z moimi ulubionymi dopasowanymi rurkami, które świetnie podkreślają nogi i botkami, które dodatkowo je wydłużają. Dopełnieniem stylizacji jest torba-worek i minimalistyczny makijaż.












 fot.Mikołaj Sikorski

t-shirt- Zara

shirt- Zara

pants- Bershka

shoes- H&M

bag- C&A


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz