JUST SIMPLE.


  Pomysł na dzisiejszą  stylizację narodził się z zupełnie przypadkowo. Przeglądając szafę natknęłam się na moje zapomniane ciemnozielone spodnie, które upolowałam na zimowej wyprzedaży w Zarze za jakieś 30 złotych. Luźna, błękitna koszula i granatowe trampki są dopełnieniem tej codziennej stylizacji. Bardzo lubię połączenia rzeczy codziennych z rzeczami vintage, dlatego elementem z trochę innej bajki (pozornie niepasującym) jest torebka-kopertówka, którą jakiś czas temu dostałam od mojej babci.  
P.S.
Pognieciona koszula nie jest skutkiem mojego niechlujstwa, ale prawie dwugodzinnej wizyty u dentysty :)
M.














fot. Mikołaj Sikorski


pants- Zara
shirt- H&M man
shoes- River Island
purse- vintage
watch- Parfois

1 komentarz:

  1. Ostatnie zdjęcie ma to "coś" :)

    Confassion
    www.confassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń