BACK TO BLACK.

 

   Czerń to chyba jeden z moich ulubionych kolorów.  Zawsze modna, pasująca na wiele okazji, niemal do wszystkiego.  Bazą dzisiejszej stylizacji jest spódnica z eko skóry. Dodałam do niej luźny t-shirt , szpilki , duże kolczyki, wyszło dość elegancko. W następnym poście chciałabym pokazać tę samą spódnicę w nieco luźniejszym wydaniu.
   Jesień zbliża się wielkimi krokami, liście powoli żółkną, poranki są coraz chłodniejsze. Nadchodząca jesień zawsze budzi we mnie takie poczucie nostalgii, zaczną się długie chłodne wieczory, ciemne poranki, płaszcze i swetry.  Z drugiej strony jesień jest naprawdę piękna, bogata w kolory. Można się ubrać na cebulkę. I kupić kilka nowych rzeczy. ;)
M.
















 fot. Mikołaj Sikorski


skirt – Mosquito
t-shirt- Secondhand
shoes- H&M
earrings- H&M

2 komentarze:

  1. widziałam Twój tekst na Fashion Wall ! spodobał mi się, ja osobiście uwielbiam COCO i ją podziwiam ;)
    przy okazji zapraszam do mnie ;)
    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za słowa uznania!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń